Радо запрошуємо до подорожі країною мови учнів п’ятих класів. На минулому уроці ми повторили й доповнили раніше вивчений матеріал про глухі та дзвінкі приголосні. Учитель розповів, що в українській мові кількісно переважають приголосні звуки. Загалом їх тридцять два. Він нагадав, що приголосні звуки утворюються тоді, коли струмінь видихуваного повітря, проходячи крізь ротову порожнину, зустрічає перешкоди. Він докладно перелічив, на які групи поділяють приголосні. Разом ми згадали про сонорні та шумні звуки. Наприкінці уроку Вчитель надав нам кілька мнемонічних фраз для легкого запам’ятовування кожної з досліджених груп приголосних.

Сьогодні ж ми повторимо й доповнимо раніше вивчений матеріал про м’які та тверді приголосні. Учитель нагадає, що тверді та м’які приголосні — це різні звуки, для позначення яких на письмі ми послуговуємося одними й тими самими літерами. Також він розповість, що тверді приголосні, які не мають м’якого відповідника, у певних позиціях можуть пом’якшуватися. Як і на минулому уроці, Вчитель запропонує нам кілька мнемонічних фраз для легкого запам’ятовування кожної з досліджених груп приголосних.