Ми й далі мандруємо чарівною країною мови. Просто зараз ми гостюємо в царстві словосполучень, речень і текстів. Учитель знову і знову невтомно приносить нам напрочуд корисну інформацію про його жителів.

На минулому уроці ми досліджували будову тексту. Учитель пояснив, що умовно текст можна поділити на три частини: зачин, основну частину та кінцівку. Кожна з цих частин формується за певними принципами й має ознаки, властиві тільки їй. Ми дізналися подробиці щодо кожної з них і підкріпили отримані знання з допомогою простих і зрозумілих прикладів.

Сьогодні ж ми вивчатимемо поділ тексту на абзаци. Учитель розповість, що кожна з ключових частин тексту може складатися з кількох менших змістових частин, які називають мікротемами або підтемами. Він пояснить, що оскільки мікротеми відображають зміну подій, часу й місця дії, дійових осіб, аргументів роздуму, деталей опису тощо, вони мають бути чітко відділені одна від одної на письмі. Тому, для того, щоби відділити одну мікротему від іншої, текст ділять на абзаци. Учитель наведе визначення абзацу й пояснить, як він оформлюється графічно. Наприкінці уроку ми підсумуємо пройдений матеріал, і Вчитель дасть нам завдання для самостійного опрацювання.

Хоча ми вже призвичаїлися до насиченості наших уроків, тема будови й поділу тексту на мікротеми може здатися складною. Проте Учитель та його вірні помічники ніколи не залишають нас без допомоги в засвоєнні нових знань. Сьогодні впродовж уроку, як і зазвичай, на допомогу нам прийдуть приязні персонажі і яскраві ілюстрації. З такими провідниками у світі мови нам не доведеться нудьгувати під час уроку. А знання, засвоєні під час веселої гри, звісно ж, запам’ятаються якнайкраще.