Триває наша подорож країною мови, і ми радо запрошуємо до неї учнів четвертих класів.
На минулому уроці ми докладніше дослідили особливості тексту-розповіді. Учитель пояснив, що розповідь — це висловлене в певній послідовності повідомлення про події, обставини, дії та вчинки, які відбуваються в певний період часу. Він наголосив, що розповіді властиві наявність дійових осіб. Вона відрізняється повідомленням про початок, розвиток та певне завершення подій і відповідає на узагальнене запитання «Що відбулося?», «Що відбувається?», «Що відбувалося?» тощо.
Сьогодні ж ми докладніше дослідимо особливості тексту-опису. Учитель розповість, що опис — це характеристика предмета, особи чи явища за найбільш істотними ознаками. Він пояснить, що в описі немає інформації про початок, розвиток та завершення подій за участі дійових осіб. Натомість опис містить назву об’єкта, ознаки, загальні характеристики, висновок та/або особисте враження мовця щодо описуваного і відповідає на загальне питання «Який є цей об’єкт?».