Триває наша подорож країною мови, і ми радо запрошуємо до неї учнів четвертих класів.

На минулому уроці ми повторили й доповнили відомості про типи текстів. Учитель нагадав, що залежно від мети, теми, змісту та стилістичних особливостей текст або його частини поділяються на розповідь, опис та роздум (міркування). Разом ми згадали, що розповідь повідомляє про події, опис передає характеристику предмета, а роздум у логічній послідовності передає міркування у якості доводу чи пояснення якогось твердження.

Сьогодні ж ми докладніше дослідимо особливості тексту-розповіді. Учитель розповість, що розповідь — це висловлене в певній послідовності повідомлення про події, обставини, дії та вчинки, які відбуваються в певний період часу. Він пояснить, що розповіді властиві наявність дійових осіб. Вона відрізняється повідомленням про початок, розвиток та певне завершення подій і відповідає на узагальнене запитання «Що відбулося?», «Що відбувається?», «Що відбувалося?» тощо.