Ми й далі мандруємо країною мови. Минулого разу ми закінчили візит до царства дієслів і рушили далі. Учитель із нетерпінням чекає на можливість відвідати царство прислівників і ближче познайомити нас із цією частиною мови. У молодших курсах ми вже дізналися про слова, які виражають ознаку дії, стан предмета або ознаку якості і відповідають на питання «як?», «де?», «звідки?», «наскільки?», «якою мірою?» тощо.
Учитель уже пояснював нам, що в реченнях ці слова здебільшого пов’язуються з дієсловами. За свою властивість бути «при слові» вони дістали назву «прислівники». Розуміння значень цих слів дуже важливе для орієнтації в навколишньому світі. Тому сьогодні разом з Учителем ми повторимо отримані раніше відомості про прислівник і дізнаємося нового.
Учитель приготував для нас напрочуд насичений і динамічний урок. Разом ми послухаємо пояснення Вчителя й детально розберемо приклади, заручившись його допомогою. За умови такого насиченого навчання, звісно, ми не можемо обійтися без добрих помічників. Як і зазвичай, наші провідники до нових знань будуть поруч. Привітні персонажі і яскраві ілюстрації допоможуть якнайкраще засвоїти новий матеріал і перетворять урок на захоплюючу гру! Що може бути цікавіше?