Наша подорож країною мови триває. Наразі ми гостюємо в царстві прислівників. На минулому уроці ми повторили й закріпили свої знання про цю частину мови. Учитель нагадав нам про слова, які виражають ознаку дії, стан предмета або ознаку якості і відповідають на питання «як?», «де?», «звідки?», «наскільки?», «якою мірою?» тощо. Він також пояснив, що в реченнях прислівники здебільшого пов’язані з дієсловами, а отже, отримали назву за свою властивість бути «при слові».

Оскільки матеріал про прислівники доволі насичений і важкий, Учитель вирішив підготувати на сьогоднішній урок тренувальні вправи. Адже ми маємо якнайкраще засвоїти й закріпити нові знання про цю частину мови. Нам належить розсортувати прислівники відповідно до питань, на які вони відповідають.

Це буде напрочуд насичений і динамічний урок. Але треба пам’ятати, що ми навчаємось, а під час навчання цілком можливі помилки. Не варто засмучуватись, треба вірити у свої сили. Більше з тим, наш добрий Учитель ніколи не карає за неправильні відповіді. Ну і, звісно ж, наші провідники до нових знань будуть поруч. Разом із привітними персонажами і яскравими ілюстраціями ми чудово впораємося із завданням! Що може бути цікавіше, ніж навчатися граючи?