Ми й далі подорожуємо країною мови. Тривають відвідини царства прислівників. На минулому уроці ми виконували тренувальні вправи, сортуючи прислівники відповідно до питань, на які вони відповідають.
Учитель знову нагадав нам про те, що прислівники — це слова, які виражають ознаку дії, стан предмета або ознаку якості і відповідають на питання «як?», «де?», «звідки?», «наскільки?», «якою мірою?», «коли?» тощо. Учитель і сьогодні запропонує нам для виконання тренувальні вправи на вивчення прислівників. Адже тема важка, і для закріплення знань про цю частину мови ми потребуємо додаткової практики. Нам належить допомогти Вчителю вибрати прислівники відповідно до значень, які вони виражають, і додати їх у речення.
Цей урок також обіцяє бути напрочуд насиченим і динамічним. Але треба пам’ятати, що під час навчання часто трапляються помилки. У жодному разі не треба засмучуватися і втрачати віру у свої сили. Більше з тим, наш добрий Учитель ніколи не нарікає на помилкові відповіді. Крім того, наші добрі помічники, звісно ж, будуть поруч. Разом із приязними персонажами і яскравими ілюстраціями ми чудово впораємося із завданням! Нам точно не доведеться нудьгувати під час уроку. Адже, що може бути цікавіше, ніж навчатися граючи?