Ми й далі мандруємо чарівною країною мови. На часі відвідини царства словосполучень, речень і текстів. На минулому уроці ми повторили й закріпили раніше вивчені відомості про речення. Разом з Учителем ми згадали, що речення — це одиниця мовлення, яка виражає завершену думку, слугує для передачі інформації й може складатися з одного чи кількох слів. Учитель освіжив у нашій пам’яті, у який спосіб речення оформлюються на письмі та які бувають типи речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням. Сьогодні ж на нас чекає повторення раніше вивчених відомостей про головні члени речення. Учитель розповість нам, що кожне речення має граматичну основу. Він пояснить, що граматична основа — це головні члени речення, якими є підмет і присудок. Ми повторимо визначення та ознаки підмета і присудка та і повчимося визначати граматичну основу речення з допомогою зрозумілих прикладів. Зокрема Учитель нагадає, як виділяються головні члени під час розбору речення. Як і зазвичай, наприкінці уроку він підіб’є підсумок і дасть нам завдання для самостійного опрацювання. Тема речень цікава й об’ємна, але й доволі складна. Під час її опрацювання допомога Вчителя та його вірних друзів обов’язково стане нам у пригоді. Як і минулих разів, на урок до нас завітають яскраві ілюстрації та привітні персонажі. З такою потужною командою помічників навіть найскладніший матеріал не примусить нас розгубитися. Урок, що проходить у форматі цікавої гри — ось що потрібно для успішного засвоєння теми.