Наша захоплююча подорож країною мови набирає обертів, а Вчитель щоразу невтомно відшукує для нас цікаву й корисну інформацію про її жителів. Ми простилися з царством дієслів і рушили далі. На часі відвідини царства вставних конструкцій і слів, і Вчителю точно буде, що розповісти нам упродовж цього візиту.

Отже, на минулому уроці Учитель познайомив нас із неозначеною формою дієслова. Ми дізналися, що неозначена форма є його початковою формою. Учитель пояснив, що це — незмінна форма дієслова, яка не вказує ані на час, ані на особу, ані на число чи рід виконавців дії. Ми також з’ясували, на які питання відповідає дієслово в неозначеній формі, і яку воно має будову.

Сьогодні ж Учитель приготував для нас знайомство зі вставними словами та сполученнями слів. Ми дізнаємося, що вставні слова й конструкції відіграють у реченні роль оціночного судження, вони додатково уточнюють і характеризують ставлення мовця до інформації, що висловлена в реченні. Учитель пояснить, що вставні слова й конструкції не є членами речення й не пов’язані з іншими членами речення граматичним зв’язком. Також він познайомить нас з основними групами вставних слів і конструкцій. Наприкінці уроку Вчитель підіб’є підсумок і дасть нам завдання для самостійного опрацювання.

Ця тема повністю нова для нас, і звісно ж, сьогоднішнє дослідження обіцяє бути динамічним і насиченим, проте і складним. Але ще жодного разу ми не залишалися без допомоги Вчителя та його вірних друзів — яскравих ілюстрацій і привітних персонажів. Наші добрі провідники країною мови й цього разу не покинуть нас наодинці зі складним матеріалом. З такою потужною командою ми легко впораємося з новими викликами!