Ми вже дізналися про слова, які називають предмети, істот, власні назви, числа, ознаки, дії, розташування й напрямок, та навчилися розпізнавати їх у мовленні. Настав час докладніше дослідити значення слів, адже ми маємо розширювати свій словниковий запас, впізнавати й запам’ятовувати не тільки назви окремих живих істот, а і їхні спільні назви.

Наприклад, ми можемо назвати пташкою й горобця, і голуба, і чайку. Тобто можемо дати спільну назву кільком різним істотам. Вміння узагальнювати різні поняття за спільним значенням дуже важливе для пізнання навколишнього світу й розвитку мовлення. Для цього стане в нагоді нове завдання Вчителя.

Сьогодні він приготував урок на розподіл слів, які називають живих істот. Ми побачимо кілька малюнків і слова, які їх описують. Вчитель прочитає їх і озвучить спільну назву. Нашим завданням буде відібрати з запропонованих понять ті, які їй відповідають.

Це складне завдання, яке потребує великої уваги й зосередженості. Але Вчитель завжди радий допомогти, та і яскраві ілюстрації налаштують на ігровий лад і не дадуть нудьгувати!