На минулому уроці ми перейшли до роботи зі словом як одиницею мовлення і розподіляли слова, які називають істот і неістот. Сьогодні Вчитель пропонує закріпити ці навички, вибираючи в реченні слова на позначення предметів.

Нагадаємо, що визначити значення слова в цьому аспекті можна, поставивши до нього питання. Слова, які називають явища природи, неживі предмети і об’єкти, тобто неістот, відповідають питання «що?»

На сьогоднішньому уроці на допомогу нам знову прийдуть яскраві ілюстрації. Ми побачимо картинку і коротке речення, яке її описує. Нашою задачею буде вибрати в речені слово, яке називає предмет. Учитель, як завжди, дасть час на роздуми, а потім допоможе з вибором. Як і в усіх наших уроках, треба пам’ятати, що навіть помилки — це необхідний етап навчання. Тож давайте навчатися граючи, адже це так весело!