Ми й далі подорожуємо країною мови, і Вчитель невтомно відшукує для нас цікавинки про частини мови. На минулому уроці разом з Учителем ми завітали до царства дієслів. Разом ми повторили загальні відомості про дієслова, згадали, що це — слова, які називають дії або стан предметів і в початковій формі відповідають на питання «Що робити?», «Що зробити?». Також учитель розповів нам, що з допомогою дієслів ми можемо називати наші дії повсякчас: у минулому, тепер і в майбутньому. Ще ми з’ясували, що дієслова в мовленні зазвичай пов’язані з іменниками, оскільки називають дію чи стан предметів, що їх називає іменник.
Сьогодні ж Учитель приготував для опрацювання складну й цікаву тему. Він запропонує нам познайомитися з формами дієслів, які допомагають нам зрозуміти, хто або що саме здійснює дію. Ми дізнаємося, що форми дієслів, які узгоджуються з певною особою, що виконує дію, саме от і називаються особовими.
Звісно ж, цей урок обіцяє бути насиченим і цікавим. Разом ми послухаємо пояснення Вчителя та детально розберемо приклади під його наглядом. А для того, щоби закріпити пройдений матеріал, отримаємо завдання для самостійного опрацювання.
Жодний наш урок не минає без участі вправних помічників Учителя. Як і зазвичай, на допомогу в засвоєнні нових знань прийдуть веселі персонажі та яскраві ілюстрації. Вони майстерно вміють перетворювати навчання на веселу гру та ніколи не дають нам нудьгувати під час уроку! А що може бути краще, ніж знання, що були засвоєні із задоволенням і цікавістю?