Наша подорож країною мови триває. На минулому уроці ми завітали до царства словосполучень і дізналися, що словосполучення — це поєднання кількох повнозначних слів, одне з яких є головним, а інше — залежним.

Учитель пояснив нам, що слова називають різні поняття: предмети, явища, події тощо, а словосполучення дають цим поняттям більш детальну, точну характеристику. Ще ми дослідили, як пов’язані між собою слова в словосполученні, і навчилися визначати з-поміж них головне й залежне. На сьогоднішньому уроці Вчитель запропонує нам тренувальні вправи.

Оскільки тема словосполучень насичена і важка, ми потребуємо додаткової практики з його допомогою. Сьогодні мам належить допомогти Вчителю визначити, яке слово в словосполученні головне, а яке — залежне. Цей урок обіцяє бути напрочуд насиченим і динамічним. Він вимагатиме максимальної зосередженості й уваги. Треба пам’ятати, що ми навчаємось, а отже, цілком можемо припуститися помилок. Але це в жодному разі не має нас засмучувати й підривати нашу віру у власні сили. Адже наш добрий Учитель ніколи не нарікає на помилки. Натомість, завжди поспішає допомогти тим, хто вагається з відповіддю, та розрадити жартом.

Тож, завдяки веселій вдачі Вчителя, яскравим ілюстраціям і привітним персонажам, ми легко впораємося з будь-яким завданням. Цей урок, як і зазвичай, перетвориться на захоплюючу гру, і нудьгувати нам точно не доведеться!