Триває захоплююча подорож країною мови. Наразі ми досліджуємо правопис та нормативну вимову префіксів, і Вчитель щоразу невтомно відшукує для нас цікаву й корисну інформацію. На минулому уроці ми дослідили префікси «роз-», «без-» та «через-», та вивчили правила, які регулюють їхню вимову й правопис.
Та у схожому явищі збігу дзвінкого і глухого приголосних на межі префіксів «з-», «с-» із коренями слів перевірка також неможлива. І ми також легко можемо припуститися помилки під час написання слів з цими префіксами. Як нам уникнути цього? Звісно ж, Учитель розповість нам правило, що регулює правопис і вимову таких випадків, і підкріпить теоретичний матеріал зрозумілими прикладами. А ще, для того, щоби ми якнайкраще запам’ятали викладений матеріал, Учитель підготував для нас приказку-запам’яталочку! Тепер будь-які суперечливі випадки вимови та правопису префіксів «з-», «с-» нам не страшні!
Викладений теоретичний матеріал Учитель підкріпить детальними прикладами, а наприкінці уроку підіб’є підсумок і дасть нам завдання для самостійного опрацювання. Цей урок точно обіцяє бути складним та насиченим, проте й цікавим. Упродовж вивчення нової об’ємної теми ми ні на мить не залишимося без допомоги Вчителя, яскравих ілюстрацій і привітних персонажів. Усі разом наші добрі провідники країною мови не покинуть нас наодинці зі складним матеріалом. З такою допомогою нудьгувати під час уроку просто неможливо.