Триває наша захоплююча мандрівка чарівною країною мови. Просто зараз ми відвідуємо царство словосполучень, речень і текстів. Учитель, ніби невтомний гід, знову і знову знаходить для нас напрочуд корисну інформацію про його жителів.
На минулому уроці ми досліджували поділ тексту на абзаци. Учитель розповів, що кожна з ключових частин тексту може складатися з кількох менших змістових частин, які називають мікротемами або підтемами. Він пояснив, що оскільки мікротеми відображають зміну подій, часу й місця дії, дійових осіб, аргументів роздуму, деталей опису тощо, вони мають бути чітко відділені одна від одної на письмі. Тому, для того, щоби відділити одну мікротему від іншої, текст ділять на абзаци. Учитель навів визначення абзацу й пояснив, як він оформлюється графічно.
Сьогодні ж ми будемо знайомитися з планом тексту. Учитель нагадає нам відомості про мікротеми, що їх ми вивчили на минулому уроці й пояснить, що до кожної мікротеми можна підібрати заголовок. А отже, склавши пронумерований перелік таких заголовків, ми створюємо план усього тексту. Наприкінці уроку Учитель підсумує пройдений матеріал, і дасть нам завдання для самостійного опрацювання.
Тема будови і структури тексту, звісно ж, може здатися складною. Проте весела вдача Вчителя та його вірні помічники завжди допомагають нам у засвоєнні нових знань. Сьогодні впродовж уроку, як і зазвичай, до нас завітають приязні персонажі і яскраві ілюстрації. І ми добре знаємо, як вони вправно вміють перетворювати урок на захоплюючу гру! А що може бути цікавіше, ніж навчання в атмосфері веселої розваги. Саме знання, отримані в такий спосіб, засвоюються якнайкраще.