Ми й далі мандруємо країною мови, і Вчитель невтомно відшукує для нас усе нові цікаві відомості про її жителів. Завершуються наші відвідини царства займенників. На минулому уроці ми докладніше дослідили матеріал про займенники, завдяки яким ми можемо вказати на належність об’єкта будь-якій особі. Ми дізналися, що ця група займенників не менш впливова, ніж особові. Учитель розповів нам, на які питання відповідають ці займенники та як здебільшого утворюються.
Для сьогоднішнього уроку вчитель приготував узагальнений матеріал про вживання займенників у нашому мовленні. Ми дізнаємося про те, що займенники вживаються для того, щоб уникнути повторення одних і тих самих слів у реченні, і що вони — незамінні помічники для зв’язку речень у межах тексту. Цей урок обіцяє бути цікавим і динамічним. Разом ми прослухаємо теоретичний матеріал, який Учитель підкріпить детальними і зрозумілими прикладами. Звісно, як і зазвичай, на допомогу в засвоєнні нових знань прийдуть веселі персонажі та яскраві ілюстрації. Ці вправні помічники Вчителя майстерно вміють перетворювати навчання на веселу й захоплюючу гру та ніколи не дають нам нудьгувати під час уроку! А що може бути кориснішим, ніж знання, що були засвоєні із задоволенням і цікавістю?