Ми продовжуємо подорож країною мови. Тривають наші відвідини царства займенників, а Вчитель і далі невтомно відкриває для нас нову, надзвичайно цікаву інформацію про цю частину мови.
На минулому уроці ми дізналися про групу займенників, які вказують на належність предмета особі. Учитель пояснив нам, що такі займенники називаються присвійними, оскільки підкреслюють присвоєння предмету, дають розуміння, кому він належить. Ми дізналися, на які питання відповідають ці слова, і з’ясували, за якими ознаками ми можемо визначити їх у своєму мовленні.
Сьогодні ж Учитель розповість нам про займенники, якими ми можемо вказати на себе, співбесідника або осіб чи предмети, що нас оточують. Він пояснить, що такі слова так чи інакше вказують на осіб, а отже, цю групу займенників називають особовими. Упродовж сьогоднішнього уроку на нас чекає надзвичайно цікава й насичена інформація. Ми маємо багато встигнути й запам’ятати. А тому ми уважно послухаємо пояснення Вчителя й розберемо приклади, заручившись його допомогою.
Сьогоднішній урок обіцяє бути складним, але напрочуд цікавим і динамічним. І звісно ж, він не обійдеться без бажаних гостей. До нас завітають яскраві ілюстрації та привітні персонажі. Вони допоможуть краще засвоїти матеріал і перетворять урок на цікаву гру.