Наша мандрівка чарівною країною мови набирає обертів. Ми простилися з царством вставних конструкцій, звертань та порівнянь. На часі відвідини царства словосполучень, речень і текстів. На минулому уроці відбулося наше знайомство з порівняльним зворотом. Ми дізналися, що мовна конструкція, яка описує предмети, дії чи ознаки через порівняння їх з іншими предметами, діями чи ознаками, називається порівняльним зворотом. Учитель розповів, що порівняльний зворот є художнім засобом, який збагачує мовлення, увиразнює образи, допомагає чіткіше висловити думку. Упродовж уроку він назвав сполучники, із допомогою яких порівняльні звороти вводяться в речення. І насамкінець наголосив, що під час мовлення порівняльний зворот виділяється інтонацією, а на письмі вони переважно мають виділятися комами. Сьогодні ж на нас чекає повторення раніше вивчених відомостей про словосполучення. Разом з Учителем ми повторимо, що словосполучення — це поєднання двох і більше повнозначних слів, одне з яких є головним, а решта — залежні. Ми згадаємо, як виглядає схема зв’язку слів у словосполученні й повторимо основні відмінності між словосполученням і реченням. Як зазвичай, наприкінці уроку Вчитель підіб’є підсумок і дасть нам завдання для самостійного опрацювання. Ця тема, хоча й не нова для нас, але доволі складна. Звісно ж, під час її вивчення нам не обійтися без допомоги Вчителя та його вірних друзів. На урок до нас, як і зазвичай, завітають вправні помічники і провідники країною мови. Разом з Учителем яскраві ілюстрації та привітні персонажі не дадуть нам нудьгувати та перетворять урок на цікаву гру.