Наша мандрівка чарівною країною мови набирає обертів. Саме зараз тривають наші відвідини царства словосполучень, речень і текстів. На минулому уроці відбулося наше загальне знайомство з другорядними членами речення. Ми дізналися, що другорядні члени — це всі повнозначні слова в складі речення, які не є його граматичною основою. Учитель пояснив, що другорядні члени речення уточнюють і його граматичну основу та можуть пояснювати й інші другорядні члени. Ми з’ясували, за допомогою яких питань їх можна визначити, та який між ними є зв’язок. Насамкінець Учитель показав нам, яким чином належить виділяти другорядні члени під час розбору речення. Сьогодні ж на нас чекає цікаве дослідження зв’язків між словами в реченні. Ми з’ясуємо, що між усіма членами речення є зв’язок, і дізнаємося, що виявити його можна за допомогою питань. Учитель розповість, що підмет і присудок пов’язані один з одним двобічним зв’язком, і ми можемо ставити питання як від підмета до присудка, так і навпаки. Також він пояснить, що граматична основа речення пов’язана однобічним зв’язком з його другорядними членами. Ми встановимо, що члени речення, пов’язані з підметом складають групу підмета, а пов’язані з присудком — групу присудка. Наприкінці уроку ми підсумуємо отримані на уроці відомості, і Вчитель дасть нам завдання для самостійного опрацювання. Ця тема може заплутати нас і здатися складною. Проте Вчитель та його вірні друзі допоможуть розкласти всі отримані знання відповідними поличками. Звісно ж, як і зазвичай, на уроці ми працюватимемо разом з яскравими ілюстраціями та привітними персонажами. Такій потужній команді під силу з легкістю опрацювати навіть найскладніший навчальний матеріал.