У молодшому курсі ми дізналися про слова, що називають розташування або напрямок, відповідають на питання «де?», «куди?», «звідки?» і розповідають, де знаходимось ми, де розташовані об’єкти, що нас оточують, як вони розташовані, звідки чи куди рухаються тощо.
Поруч із такими словами, або тісно пов’язані з ними завжди є слова, що називають дію. І за свою властивість бути «при слові», вони отримали назву «прислівники».
Група цих слів дуже велика. До неї також належать слова, які називають час і відповідають на питання «коли?». А є слова, якими можна описати дію чи явище, і відповідають вони на питання «як?».
Розуміння значень цих слів дуже важливе для орієнтації в навколишньому світі і вправного навчання грамоти. Сьогодні Вчитель приготував урок саме про такі слова.
Ми не будемо виконувати самостійні вправи, а послухаємо пояснення Вчителя і приклади використання прислівників. А яскраві ілюстрації перетворять урок на цікаву гру! Що може бути цікавіше?