Ми й далі мандруємо країною мови. Тривають наші відвідини царства займенників, а Вчитель і далі невтомно відкриває для нас нову, надзвичайно цікаву інформацію про цю частину мови. На минулому уроці ми повторили й закріпили основні відомості про займенники — слова, які вказують на осіб чи предмети, ознаки, кількість, але не називають їх. Дізналися, чому ми називаємо слова, які можуть замінювати собою інші поняття, саме займенниками. З’ясували, що завдяки займенникам ми можемо поставити питання до більшості іменних частин мови, назвати себе або звернутися до когось. Дослідили, на які питання відповідають ці слова, і з якою метою ми використовуємо їх у своєму мовленні.
Сьогодні ж Учитель розповість нам про займенники, якими ми можемо вказати на себе, співбесідника або осіб чи предмети, що нас оточують. Він пояснить, що, оскільки такі слова так чи інакше вказують на осіб, цю групу займенників називають особовими. Упродовж сьогоднішнього уроку на нас чекає надзвичайно цікава й насичена інформація. Ми маємо багато встигнути й запам’ятати. Разом ми уважно послухаємо пояснення Вчителя й розберемо приклади, заручившись його допомогою.
Сьогоднішній урок обіцяє бути складним, але напрочуд цікавим і динамічним. І звісно ж, до нас завітають бажані гості. Адже жодний наш урок не обходиться без допомоги яскравих ілюстрацій та привітних персонажів. Вони допоможуть якнайкраще засвоїти матеріал і перетворять урок на цікаву гру.