Наша подорож країною мови набирає обертів, і Вчитель невтомно відшукує для нас усе нові цікаві відомості. Саме от зараз ми гостюємо в царстві займенників. На минулому уроці ми докладніше дослідили займенники, якими можна вказати на себе, співбесідника або осіб чи предмети, що нас оточують. Учитель пояснив нам, що, оскільки такі слова так чи інакше вказують на осіб, цю групу займенників називають особовими. Тепер ми знаємо, що ця, порівняно невелика, група займенників насправді доволі впливова в нашому мовленні. Зокрема, саме завдяки присутності особових займенників у питаннях до особових форм дієслів ми можемо визначити, яка саме особа виконує дію.

Для сьогоднішнього уроку вчитель приготував матеріал про займенники, завдяки яким ми можемо вказати на належність об’єкта будь-якій особі. Ми дізнаємося, що ця група займенників не менш впливова, ніж особові. Учитель розповість, на які питання відповідають ці займенники та як здебільшого утворюються. Цей урок обіцяє бути напрочуд насиченим і динамічним. Нам належить повторити й закріпити чимало вивченого раніше матеріалу. Звісно, маємо дізнатися й багато нового. Разом ми послухаємо пояснення Вчителя та докладно розберемо приклади під його наглядом. А щоби закріпити пройдений матеріал, Учитель дасть завдання для самостійного опрацювання. Звісно, як і зазвичай, на допомогу в засвоєнні нових знань прийдуть веселі персонажі та яскраві ілюстрації. Ці вправні помічники майстерно вміють перетворювати навчання на веселу й захоплюючу гру та ніколи не дають нам нудьгувати під час уроку!