Ми й далі мандруємо країною мови. Просто зараз ми гостюємо в царстві морфем і щоразу знаходимо нову, напрочуд цікаву інформацію про його жителів. На минулому уроці ми поглибили знайомство з коренем слова. Учитель нагадав нам, що корінь — це головна частина основи та спільна частина споріднених слів, яка вказує на їхнє загальне спільне значення. Він також показав простий алгоритм дій для підбору споріднених слів і подальшого визначення кореня під час розбору слова за будовою.

На сьогоднішньому уроці ми більш докладно розберемо, чим споріднені слова відрізняються від граматичних форм одного й того самого слова та потренуємося розрізняти слова спільнокореневі й такі, що мають корені, схожі за звучанням. Викладений теоретичний матеріал Учитель, як і зазвичай, підкріпить зрозумілими прикладами. Наприкінці уроку він підіб’є підсумок і дасть нам завдання для самостійного опрацювання.

У цій складній і насиченій темі нам буде конче необхідна додаткова допомога. І вона не забариться! Адже до нас завітають наші старі друзі. Разом із веселими персонажами і яскравими ілюстраціями нам простіше буде запам’ятати новий матеріал. На уроці, що перетворюється на цікаву гру, просто неможливо нудьгувати! А матеріал, засвоєний із задоволенням і цікавістю, запам’ятається якнайкраще.