Ми й далі подорожуємо чарівною країною мови. Тривають наші відвідини царства прикметників, і Вчитель невтомно відшукує для нас нову цікаву інформацію про його жителів.

На минулому уроці ми повторили й закріпили відомості, які дізналися про прикметники в молодших курсах. Разом з Учителем ми згадали визначення прикметника, його роль у нашому мовленні та прослідкували зв’язок прикметника з іменником.

Сьогодні ж Учитель розповість нам про змінювання прикметників за числами. Ми ще раз згадаємо про те, що прикметник у мовленні зазвичай пов’язаний з іменником, і з’ясуємо, що він так само, як і іменник, змінюється за родами й числами. Учитель пояснить, що прикметник завжди вживається в тому ж числі, що й пов’язаний із ним іменник.

Як і зазвичай, теоретичний матеріал Учитель підкріплюватиме зрозумілими прикладами, які ми розберемо з його допомогою. Наприкінці уроку він підіб’є підсумок і дасть нам завдання для самостійного опрацювання.

Цей урок точно обіцяє бути насиченим, динамічним і цікавим. Але тема об’ємна і складна, тож нам дуже знадобиться допомога вправних помічників. Упродовж сьогоднішнього дослідження до нас, як і зазвичай, завітають яскраві ілюстрації і привітні персонажі. Вони перетворять урок на цікаву гру й не дадуть нам нудьгувати. Звісно ж, матеріал, засвоєний із задоволенням, запам’ятається якнайкраще!