Ми й далі мандруємо чарівною країною мови. Просто зараз тривають наші відвідини царства словосполучень, речень і текстів. На минулому уроці ми дослідили зв’язок слів у реченні. Разом з Учителем ми з’ясували, що між усіма членами речення є зв’язок, і дізналися, що виявити його можна за допомогою питань. Учитель розповів, що підмет і присудок пов’язані один з одним двобічним зв’язком, а отже, ми можемо ставити питання як від підмета до присудка, так і навпаки. Також він пояснив, що граматична основа речення пов’язана однобічним зв’язком із його другорядними членами. Ми встановили, що члени речення, пов’язані з підметом складають групу підмета, а пов’язані з присудком — групу присудка. Сьогодні ж на нас чекає повторення загальних відомостей про текст. На простих і зрозумілих прикладах Учитель освіжить у нашій пам’яті правила про значущі ознаки тексту та продемонструє, що відбувається з текстом, якщо не дотримуватися цих правил. Наприкінці уроку, як і зазвичай, ми підсумуємо пройдений матеріал, і Вчитель дасть нам завдання для самостійного опрацювання. Тема текстів не менш об’ємна і складна, ніж тема речень. Проте Вчитель та його вірні друзі завжди готові прийти на допомогу в засвоєнні складного навчального матеріалу. Звісно ж, як і зазвичай, на уроці ми будемо працювати разом із яскравими ілюстраціями та привітними персонажами. Ця потужна команда провідників у світі мови вже неодноразово довела, що знання, отримані із задоволенням, засвоюються якнайкраще.