Триває наша захоплююча мандрівка чарівною країною мови, і просто зараз ми гостюємо в царстві словосполучень, речень і текстів. Учитель знову і знову невтомно знаходить для нас напрочуд цікаву й корисну інформацію про його жителів. На минулому уроці ми докладніше розібрали ключові ознаки тексту-розповіді. Учитель перелічив особливості цього типу тексту, розкрив його мету та навів зрозумілі приклади кожної з ключових ознак. Разом ми з’ясували, що текст-розповідь має на меті розповісти про якісь події, повідомити про їхній хід та розвиток. А отже, ключові ознаки розповіді — це наявність дійових осіб, відображення розвитку подій і певного їхнього результату. Сьогодні ж ми будемо досліджувати ключові ознаки тексту-опису. Учитель перелічіть особливості цього типу тексту, розкриє його мету та надасть нам приклади кожної з ключових ознак. Скориставшись прикладом, ми з’ясуємо, що текст-опис має на меті описати предмет, явище чи особу, розповісти про зовнішні ознаки, риси характеру тощо. А отже, ключовими ознаками тексту опису є наявність описання одного або кількох об’єктів, перелік характеристик, як от форма, розмір, колір, характер тощо та можливість за деякими деталями опису створити зображення об’єкта. Наприкінці уроку Учитель підсумує пройдений матеріал, і дасть нам завдання для самостійного опрацювання. Складна й насичена тема поділу текстів за типами була б нам не до снаги, якби не весела вдача Вчителя та його вірні помічники. Добрі провідники країною мови завжди залюбки допомагають нам у засвоєнні нових знань. І сьогодні, як зазвичай, до нас знову завітають веселі приязні персонажі та яскраві ілюстрації. Вони перетворять урок на цікаву гру й точно не дадуть нудьгувати! Адже всі ми добре знаємо, що знання, отримані в атмосфері захоплюючої гри, засвоюються якнайкраще.