Триває наша подорож країною мови для учнів четвертих класів! Ми радо запрошуємо вас до неї!

На минулому уроці ми дослідили зв’язок між словами в реченні. Учитель нагадав нам, що слова в реченні пов’язані між собою граматично й за змістом. Він пояснив, що зв’язок між словами в реченні визначається із допомогою питань. Ми з’ясували, що між підметом і присудком встановлюється двобічний зв’язок, і можна поставити питання як від підмета до присудка, так і навпаки. Учитель наголосив, що другорядні члени речення пов’язані з головними членами або між собою однобічним зв’язком. Він розповів, що за умови однобічного зв’язку питання завжди ставиться від головного слова до залежного. Насамкінець Учитель пояснив, що ті другорядні члени, які пояснюють присудок, складають групу присудка. А ті, що пояснюють підмет, є групою підмета.

Сьогодні ж ми досліджуватимемо однорідні члени речення. Учитель пояснить, що члени речення, які виконують однакову синтаксичну роль, пов’язані з одним і тим самим членом речення, відповідають на однакові питання і виражають поняття, пов’язані спільним змістом, називаються однорідними. Він розповість, що однорідні члени речення рівноправні й не залежать одне від одного. А також розтлумачить нам, що однорідними членами речення не можуть бути ширші й вужчі поняття або слова, які описують один і той самий об’єкт за різними характеристиками.