Ми й далі мандруємо країною мови й радо запрошуємо до подорожі учнів четвертих класів!

На минулому уроці ми повторили й доповнили відомості про головні члени речення. Учитель нагадав нам, що всі повнозначні слова в реченні, до яких можна поставити питання, є його членами. Він також пояснив, що синтаксичний розбір речення завжди починається із визначення його граматичної основи. Ми згадали, що граматичною основою речення є його головні члени, і що до головних членів речення належать підмет і присудок. Послуговуючись прикладами, ми з Учителем розібрали особливості синтаксичних ролей підмета і присудка та їхній зв’язок у реченні.

Сьогодні ж ми повторимо відомості про другорядні члени речення. Учитель нагадає нам, що другорядні члени речення зазвичай пояснюють головні або інші другорядні члени. З допомогою другорядних членів речення уточнюється і пояснюється надана в реченні інформація. Послуговуючись зрозумілими прикладами, ми з Учителем розберем особливості синтаксичних ролей кожного з другорядних членів та їхній зв’язок у реченні.