Триває наша подорож країною мови, і ми радо запрошуємо до неї учнів четвертих класів.
На минулому уроці ми познайомилися ближче з кількісними числівниками. Учитель розповів, що кількісні числівники називають число або кількість предметів і відповідають на питання «Скільки?». Він також пояснив, що до кількісних числівників належать як власне кількісні, на кшталт «два», «три», «десять», так і збірні числівники, які називають певну кількість предметів чи осіб у вигляді сукупності, як-от «двоє», «троє», «десятеро». Окремо Вчитель підкреслив, що значущою ознакою кількісних числівників є те, що вони змінюються тільки за відмінками, але не мають категорій роду й числа.
Сьогодні ж ми дослідимо порядкові числівники та їхні особливості. Так Учитель розповість, що порядкові числівники називають порядок об’єктів під час лічби і відповідають на питання «Котрий?». Він пояснить, що значущою ознакою порядкових числівників є те, що вони змінюються не тільки за відмінками, а й за родами та числами. Учитель наголосить і, послуговуючись зрозумілими прикладами, покаже нам, що порядкові числівники відмінюються і узгоджуються з іменниками за тими самими принципами, що і прикметники.