Наша подорож країною мови триває, а Вчитель і далі відкриває для нас усе більше надзвичайно цікавих відомостей про частини мови. На минулому уроці ми завершили візит до царства дієслів і рушили далі. Учитель із нетерпінням чекає на можливість відвідати разом із нами царство займенників — слів, які вказують на осіб чи предмети, ознаки, кількість, але не називають їх. Туда ми сьогодні й завітаємо!
Разом з Учителем ми повторимо й закріпимо основні відомості про займенники, згадаємо, чому саме таку назву отримали слова, які можуть замінювати собою інші поняття. З’ясуємо, що саме завдяки займенникам ми можемо ставити питання до більшості частин мови, назвати себе або звертатися до інших осіб, вказувати на когось або щось тощо.
На нас чекає надзвичайно насичений і динамічний урок, упродовж якого нам належить повторити багато вже засвоєної інформації й вивчити новий матеріал. Разом ми послухаємо пояснення Вчителя та докладно розберемо приклади під його наглядом. А щоби закріпити пройдений матеріал, Учитель дасть завдання для самостійного опрацювання. Звісно, як і зазвичай, на допомогу в засвоєнні нових знань прийдуть наші звичні провідники! Веселі персонажі та яскраві ілюстрації майстерно вміють перетворювати навчання на веселу й захоплюючу гру та ніколи не дають нам нудьгувати під час уроку! А що може бути кориснішим, ніж знання, що були засвоєні із задоволенням і цікавістю?