На минулих уроках ми навчилися об’єднувати слова за їхнім спільним значенням. Але працювали ми тільки із назвами живих істот та неживих предметів. Тепер час дослідити слова, які називають ознаки.
Часом зовсім різні предмети або істоти можуть мати якусь спільну для всіх ознаку. Наприклад, кавун, риба-куля і м’ячик мають однакову форму, а намистинка і ягода чорниці — однаковий розмір; однакового кольору жабка й листочок тощо.
Вміння поєднувати різні поняття за спільною ознакою — це також дуже важлива навичка пізнання навколишнього світу й розвитку мовлення. Отже, Вчитель не міг залишити без уваги цей матеріал.
На сьогоднішньому уроці ми будемо відбирати за спільним ознаками поняття, які називають геть різні об’єкти. Ми побачимо кілька малюнків і слова, які їх описують. Вчитель прочитає їх і озвучить спільну ознаку. Нашим завданням буде відібрати із запропонованих слів ті, які їй відповідають.
Це завдання складне, як і попередні, і також потребує великої уваги й зосередженості. А ще воно неймовірно цікаве й так сильно нагадує гру, що ми точно не будемо нудьгувати!