На минулих уроках ми навчилися об’єднувати слова за їхнім спільним значенням й ознаками. Тепер час дослідити слова, які називають ознаки і дії, і спробувати поєднати їх. Часом дія може надати значення й ознаці.

Візьмемо для прикладу емоції. Наш приятель усміхається — це дія. Чи можемо ми сказати, який наш приятель, коли усміхається, яка його ознака? Звісно можемо. Він усміхнений.

Вміння поєднувати слова різних груп за спільним аспектом — це також дуже важлива навичка пізнання навколишнього світу й розвитку мовлення. Звісно, Вчитель не міг залишити без уваги вивчення цього матеріалу. На сьогоднішньому уроці ми будемо визначати ознаку за дією і навпаки. А на допомогу нам прийдуть приязні персонажі та яскраві ілюстрації, які демонструють емоції.

Ми побачимо зображення персонажу й вислів, який його описує. Вчитель прочитає вислів і озвучить, що саме нам треба визначити: дію чи ознаку.

Цей урок складний, як і попередні, потребує великої уваги й зосередженості. Але навіть неправильна відповідь не повинна бути приводом для смутку. По-перше, Учитель нікого не залишить без допомоги. По-друге, завдання настільки нагадує веселу гру, що ми точно не будемо нудьгувати!