Наша подорож країною мови триває, і Вчитель відкриває для нас усе більше надзвичайно цікавих відомостей. На минулому уроці ми завершили візит до царства іменників і рушили далі. Учитель із нетерпінням чекає на можливість здійснити з нами подорож до царства прикметників — слів, що називають ознаки предметів, явищ тощо.
Разом з Учителем ми повторимо й закріпимо основні відомості про прикметники, їхні властивості й ознаки. Наприклад, чому ми називаємо слова-ознаки саме прикметниками. Або на які питання вони відповідають. Чому, ставлячи питання до прикметника, ми орієнтуємося на іменник, з яким він пов’язаний. І які саме ознаки ми можемо описати за допомогою прикметників.
Загалом, на сьогоднішньому уроці нам належить повторити дуже багато матеріалу, що його ми вивчили раніше. Й обов’язково доповнити свої знання новою цікавою інформацією. Тому, щоби не припускатися зайвих помилок і якнайкраще запам’ятати новий матеріал, ми не будемо виконувати самостійних вправ, натомість розберемо приклади разом з Учителем і під його наглядом.
Як і зазвичай, до нас завітають яскраві ілюстрації та привітні персонажі. Вони перетворять навчання на веселу гру й не дадуть нудьгувати під час уроку.