Триває наша подорож країною мови для учнів п’ятих класів. На минулому уроці ми повторили й доповнили відомості про займенник. Учитель нагадав, що займенник — це самостійна частина мови, яка вказує на предмети, їхні ознаки, належність або кількість, але не називає їх. Займенники відповідають на питання «Хто?», «Що?», «Який?», «Чий?», «Скільки?», «Котрий?» тощо. Учитель розповів, що в мовленні займенники допомагають уникнути небажаного повтору слів. Вони є замінниками частин мови, з якими співвідносні. Разом ми перелічили поняття, на які можуть вказувати займенники. Також Учитель пояснив, що деякі займенники можуть відігравати роль сполучних слів, що слугують для зв’язку частин складного речення. Упродовж уроку ми дослідили основні граматичні категорії займенників та особливості їх відмінювання.

На сьогоднішньому уроці ми повторимо й доповнимо загальні відомості про дієслово. Учитель нагадає, що дієслово — це самостійна частина мови, що називає дію або стан предмета як процес i відповідає на питання «Що робить (робив, зробив, буде робити, зробив би) предмет?» або «Що з ним робиться (робитиметься, робилося, зробиться, зробилося б)?». Разом ми згадаємо, що початкова форма дієслова має назву «інфінітив» або «неозначена форма». Учитель наголосить, що початкова форма дієслова є незмінною і відповідає на питання «Що робити?» або «Що зробити?». Упродовж уроку ми повторимо основні граматичні категорії дієслова, згадаємо часи дієслів, та особливості зміни дієслів за особами, родами та числами.