Триває наша подорож чарівною країною мови. Просто зараз ми відвідуємо царство словосполучень, речень і текстів, а Вчитель, як справжній гід, знову і знову знаходить для нас напрочуд корисну інформацію про його жителів.
На минулому уроці ми докладніше познайомилися з ключовими ознаками наукового стилю. Разом з учителем ми дослідили основну мету і сферу використання текстів, написаних у науковому стилі. Ми дізналися, що головним завданням наукового стилю є відображення точної інформації про події та явища, що встановлені в науковий спосіб. А отже, текст у науковому стилі має бути ясним, доступним, змістовним, викладеним послідовно. Він має містити точні факти, терміни, дати тощо. Усі поняття в текстах наукового стилю мають вживатися тільки в прямому значенні. Послуговуючись промовистим прикладом, Учитель пояснив нам, що ключовими ознаками наукового стилю є його точність, логічність і послідовність, використання термінів, однозначність уживання слів.
Сьогодні ж ми дослідимо ключові особливості ділового стилю. Разом з Учителем ми з’ясуємо, що головним завданням ділового стилю є відображення офіційної ділової інформації. Ним послуговуються для написання офіційних звітів, законів, наказів, інструкцій, розпоряджень, ухвал тощо. Учитель також пояснить, що всі поняття в текстах ділового стилю мають вживатися тільки в прямому значенні. Недопустимим також є використання художніх мовних засобів. Послуговуючись зрозумілим прикладом, Учитель розповість, що основними ознаками ділового стилю є його чіткість, офіційні звороти й терміни, відсутність художніх засобів, використання слів тільки в прямому значенні тощо.
Цей урок обіцяє бути насиченим і динамічним. І саме він завершує нашу подорож країною мови для 3 класу. Але Вчитель та його вірні помічники не прощаються з нами, друзі. Вони із нетерпінням чекатимуть нас із новими, неймовірно цікавими й веселими уроками в 4 класі. Як і зазвичай, вони перетворять засвоєння нового курсу на казкову подорож і точно не дадуть нам нудьгувати!