Ми й далі мандруємо чарівною країною мови, і просто зараз відвідуємо царство словосполучень, речень і текстів. Учитель, ніби невтомний гід, знову і знову відшукує для нас напрочуд цікаву й корисну інформацію про його жителів.
На минулому уроці ми перейшли до вивчення стилів, за якими також класифікують тексти. Разом з Учителем ми з’ясували, що відповідно до мети, сфери застосування текстів, мовних засобів, використаних для їхнього створення, тексти розділяють за стилями мовлення. Учитель пояснив, що в українській мові розрізняють кілька стилів. Серед них: художній, науковий, діловий. Послуговуючись прикладами, Учитель коротко охарактеризував кожний із цих стилів.
Сьогодні ж ми докладніше познайомимося з ключовими ознаками художнього стилю, з’ясуємо його мету і сфери використання. Учитель пояснить нам, що головним завданням художнього стилю є емоційний, естетичний вплив на почуття й думки читача через зміст і форму художніх текстів. А відокремлюючими ознаками художнього стилю є його емоційність, образність, багатство лексики. На зрозумілому прикладі Вчитель покаже нам, що ці характеристики відображаються через формування художнього образу, додавання прикметників, порівнянь, слів у переносному значенні тощо. Учитель пояснить, що переважною сферою застосування художнього стилю є художні літературні твори.
Тема поділу текстів за стилями мовлення така ж цікава й насичена, як і попередня. І ми легко засвоїмо її, адже маємо надійних помічників. На сьогоднішньому уроці, як і зазвичай, товариство нам складуть веселі приязні персонажі та яскраві ілюстрації. Вони перетворять засвоєння матеріалу на казкову подорож і точно не дадуть нам нудьгувати!