Ми й далі мандруємо чарівною країною мови, і просто зараз тривають наші відвідини царства словосполучень, речень і текстів. Учитель знову і знову невтомно знаходить для нас надзвичайно цікаву й корисну інформацію про його жителів.
На минулому уроці ми досліджували ключові ознаки тексту-опису. Учитель перелічив особливості цього типу тексту, розкрив його мету та надав нам приклади кожної з ключових ознак. Послуговуючись прикладом, ми з’ясували, що текст-опис має на меті описати предмет, явище чи особу, розповісти про зовнішні ознаки, риси характеру тощо. Тож ключовими ознаками тексту опису є наявність описання одного або кількох об’єктів, перелік характеристик, як от форма, розмір, колір, характер тощо та можливість за деякими деталями опису створити зображення об’єкта.
Сьогодні ж ми ближче познайомимося з ключовими ознаками тексту-міркування. Учитель розповість нам, що текст-міркування має на меті довести якусь думку, висловити аргументи, приклади щодо якогось твердження. А отже, ключовими ознаками тексту-міркування є наявність у зачині тематичного твердження для роздумів, наведення в основній частині аргументів на його підтвердження чи спростування та наявність у кінцівці висновку, побажання чи застереження на основі наведених аргументів. Наприкінці уроку Вчитель підсумує пройдений матеріал, і надасть завдання для самостійного опрацювання.
Складна й насичена тема поділу текстів за типами вже майже засвоєна нами. Але вона була б нам не до снаги, якби не команда вірних помічників. Добрі провідники країною мови завжди залюбки допомагають нам у засвоєнні нових знань. На сьогоднішньому уроці до нас знову приєднаються веселі приязні персонажі та яскраві ілюстрації. Вони перетворять урок на цікаву гру й точно не дадуть нудьгувати!