Ми й далі мандруємо чарівною країною мови, і просто зараз триває наш візит до царства словосполучень, речень і текстів. Учитель, ніби невтомний гід, знову і знову відшукує для нас напрочуд цікаву й корисну інформацію про його жителів.
На минулому уроці ми закінчили вивчення теми про поділ текстів за типами, познайомившись із текстом-есе та його ключовими ознаками. Разом з Учителем ми дізналися, що есе — це твір невеликого об’єму, який виражає індивідуальні враження й міркування автора з якогось питання. З’ясували, що метою тексту-есе є висловлення особистого погляду автора на якесь питання або предмет. Учитель на зрозумілому прикладі роз’яснив нам, що ключовими ознаками есе є подання інформації у вільному, особистому тлумаченні оповідача, художня виразність, образність, використанням цікавих художніх порівнянь тощо. Одною з відокремлюючих особливостей тексту-есе є те, що в ньому на перший план виходить особистість автора, індивідуальне ставлення до описуваних питань, подій, предметів.
Сьогодні ж ми перейдемо до вивчення стилів, за якими також класифікують тексти. Разом з Учителем ми з’ясуємо, що відповідно до мети, сфери застосування текстів, мовних засобів, використаних для їхнього створення, тексти розрізняють за стилями мовлення. Учитель пояснить, що в українській мові розрізняють кілька стилів. Серед них: художній, науковий, діловий. Послуговуючись прикладами, Учитель коротко охарактеризує кожний із цих стилів. Наприкінці уроку Вчитель підсумує пройдений матеріал, і надасть завдання для самостійного опрацювання.
Тема поділу текстів за стилями мовлення така ж цікава й насичена, як і попередня. Проте, вона давалася б нам геть непросто, якби не команда вірних помічників. Наші добрі провідники країною мови завжди залюбки допомагають нам у засвоєнні нових знань. На сьогоднішньому уроці, як і зазвичай, товариство нам складуть веселі приязні персонажі та яскраві ілюстрації. Вони перетворять засвоєння матеріалу на цікаву гру й точно не дадуть нам нудьгувати!