Новий рівень уже з’явився на нашій платформі, тому будемо знайомитись. Наш традиційний огляд курсу розповість батькам та учням, що чекатиме на них під час нового етапу навчання. Отож, якщо хочете дізнатися більше про найцікавіші завдання рівня, — продовжуйте читати!

    Чому курс вартий уваги?

    Для школи 6 клас з математики — це особливо важливий етап. Учень відходить від поняття математики і стає ближчим до алгебри та геометрії. Хоча наша платформа не планує у майбутньому ділити ці два поняття, рівень з 6 класу націлений на активну підготовку учня до цього етапу. Курс складається і з алгебраїчних аспектів, і з геометричних.

    Платформа learning.ua — це не альтернатива школі, а її підтримка, прогрес та постійний розвиток. Тому необхідно розуміти, що наш курс — це прогресивний метод закріплення та удосконалення знань та навичок.

    Конкретно цей рівень доцільно вивчати малюкам від 11 до 12 років. У разі потреби, вікові рамки можна змінювати. Однак, ні в якому разі не варто поспішати чи тиснути на дитину.

    Ми не змінюємо загальні стандарти: яскраві персонажі, завдання для поглибленого вивчення, бонуси за правильно виконані вправи та рішення до завдань (за неправильні відповіді) — все це традиційно чекає на учнів нашого порталу.

    Загальна кількість завдань у рівні — 333.

    Для того, щоб більш детально розглянути, які завдання з’явились у рівні, ми підготували огляд декількох з них. Давайте досліджувати:

    Н.11 Розчини

    Ця вправа стоїть першою в огляді не випадково. Вона відноситься до розділу «Відсотків» та відображає те, що ми закладали у весь курс. Це завдання не просто вчить дитину орієнтуватися у відсотках, воно є практичним та прикладним. Тема розчинів розповість учню про те, як може змінюватися консистенція суміші залежно від того, скільки відсотків того чи іншого інгрідієнту додали. Із цим стикається і мама, коли готує їжу, і тато, коли будує будинок, і лікар, коли дає рецепт ліків. Тому прикладна частина є дійсно важливою. У цьому ж завданні дитина більш детально розгляне відсотки та вивчить аспекти їх застосування.

     В.3 Вибираємо степені, значення яких є від’ємними (додатними)

    Учень 6 класу вже знайомий із раціональними числами. Тепер він знає, що існують не тільки додатні числа та нуль, а й від’ємні. Це поняття дозволяє засвоїти числова пряма, яка показує, що додатні та від’ємні числа розташовані по обидва боки від нуля. Кожне додатне число має відповідне від’ємне. Як відомо, піднесення до степеня — це дія множення. Дитина має знати, яким чином виконувати дії із додатними та від’ємними числами. Ця вправа тренує учня одразу бачити та розуміти, яким буде число у фіналі (навіть без виконання дій). Особливо це стосується знака числа. Дитині достатньо вибрати із таблиці ті вирази, які у результаті залишаться від’ємними.

    П.4 Стародавні одиниці вимірювання ваги

    Одиниці вимірювання — досить важливий аспект у математиці. Більше того, вони потрібні для легкого орієнтування у щоденному житті. Скільки сантиметрів тканини потрібно відрізати, з якою швидкістю їхати машині та скільки кілограмів помідорів необхідно зважити. Однак, всі ці одиниці формувалися протягом багатьох століть та зазнавали змін. Цією вправою ми хочемо занурити дитину у минуле, в історію народу. Перед учнем є таблиця, яка з однієї сторони містить злотники (старовинні руські одиниці вимірювання маси, 1 злотник — 4,27 г), а з іншої — грами. Завдання учня — розподілити між собою категорії таблиці так, щоб маса злотників відповідала кількості грамів. Для того, щоб 6-класник не розгубився — над таблицею є знак питання (підказка, яка допоможе у вирішенні завдання).

     Р.1 Часові проміжки

    Час — це одне з найважливіших понять у житті людини. Окрім того, щоб розуміти одиниці його вимірювання, потрібно вміти розраховувати проміжки часу так, щоб планувати свій день. Ніхто не любить запізнень, тому ця вправа може вдало допомогти учню і в особистому тайм-менеджменті.

    На картинці дитина бачить дівчину (Лесю). Завдання полягає у тому, щоб допомогти Лесі вибрати час початку фізичних вправ. При цьому, необхідно порахувати, скільки дівчина витратить на усі вправи загалом, а потім вибрати доцільний час початку активності. Враховуючи, що встигнути Леся має до 14:15.

    С. 3 Робота за прайс-листом

    У нашому світі технологій словниковий запас людини повинен постійно поповнюватися новими та сучасними словами. Наша платформа хоче, щоб діти були готові до дорослого життя та роботи, тому ми готові тлумачити учню, що таке прайс-лист. Завдяки цьому завданню у дитини формується загальне бачення поняття прайс-листу. Вона зрозуміє, що у кожного товару є своя ціна, яка має йому відповідати. До того ж, вправа виключно прикладна. 6-класник більше ніколи не розгубиться в магазині чи на ринку.

    С.4 Математика в професіях

   

    Важливо розуміти, що школа — це не просто місце, яке навчить дитину теоретичним засадам та принципам. Це етап життя, який має навчити дитину усвідомлювати, як рухатись далі. Орієнтуватися у грошах, роботі, знатися на тому, скільки можна заробляти та що за цим стоїть. Тобто учень повинен мати повну базу для дорослого та усвідомленого життя. З цією метою ми створили завдання, яке покаже дитині, яким чином можна розрахувати власну заробітну плату. Прикладом для цього стане водій, який працюватиме 2.5 год.

    Ф.4 Властивості додавання та множення для функцій

    

    Функції — це, мабуть, одні з найголовніших тренажерів математики. Вони не завжди потребують числового рішення абощо, однак, вони вимагають широких знань в математиці. Це стосується усіх аспектів: множення, ділення, додавання та віднімання, а також їхніх властивостей. Учень має згадувати усі поняття та прийоми, які вивчав протягом багатьох років. Конкретно ця вправа показує дитині два вирази: один складний, а другий вже спрощений. Завдання учня — проаналізувати наведені вирази та вказати, завдяки якій властивості утворився другий вираз.

    Ц.4 Геометрія у житті

    Математика — досить важлива наука. Деякі розділи, які вивчає дитина, дійсно не знадобляться у житті, вони просто розвивають процеси мислення та розумову діяльність. Однак, більшість тем все-таки прикладні. Особливо геометрія. Просте завдання — вибрати скатертину для столу площею 5 м2. А зробити це можна лише розуміючи закони геометрії! На екрані перед учнем міститься геометрична фігура — нова для кожного наступного етапу. Деякі її сторони вказані, деякі — ні. Учневі потрібно проаналізувати наведені дані та, враховуючи їх, відповісти на поставлене питання.

    Д.2 Графічне зображення десяткового дробу

    Розділ «Дроби» знову говорить учню про те, що існують не тільки цілі числа, а й дробові. При чому, це можуть бути звичайні дроби, неправильні, мішані та десяткові. Це завдання стосуватиметься останніх. Учень бачить перед собою десятковий дріб, і його завдання полягає у тому, щоб розподілити усі його складові на розряди. Поняття розрядності дитина вивчає ще з першого класу. Таке завдання навчить учня легко та швидко записувати подібні числа, орієнтуватися у тому, як вони читаються.

    Я.5 Розв’язуємо задачі на ймовірність

    Ймовірності — це ще одна досить важлива тема з математики. Вона дозволяє розрахувати, скільки шансів існує у тієї чи іншої події, щоб статися. Отже, це можна використовувати і в житті. Іноді ймовірності можуть давати похибку, але на те вони і ймовірності, що вираховують приблизні шанси. У цій вправі перед учнем стоятиме завдання вирахувати певну ймовірність. Наприклад, у коробці є 7 кульок, і потрібно зрозуміти, якою буде ймовірність дістати одну певного кольору. Для цього необхідно утворити дріб, у знаменнику якого — загальна кількість кульок у коробці, а у чисельнику — кількість усіх кільок певного кольору. Варто пам’ятати про те, що дроби можуть скорочуватися.

    У цьому огляді лише 10 із 333 вправ нашого рівня. Але, як бачите, вони вже обіцяють величезну кількість цікавостей. Тому швидше приєднуйтесь до нас!