Триває наша подорож країною мови для учнів четвертих класів! Ми радо запрошуємо вас до неї!

На минулому уроці ми дослідили однорідні члени речення. Учитель пояснив, що члени речення, які виконують однакову синтаксичну роль, пов’язані з одним і тим самим членом речення, відповідають на однакові питання і виражають поняття, пов’язані спільним змістом, називаються однорідними. Він розповів, що однорідні члени речення рівноправні й не залежать одне від одного. А також розтлумачив нам, що однорідними членами речення не можуть бути ширші й вужчі поняття або слова, які описують один і той самий об’єкт за різними характеристиками.

Сьогодні ж ми досліджуватимемо розділові знаки при однорідних членах речення. Учитель розповість, що однорідні члени речення поєднуються з допомогою: — інтонації під час вимови, а отже, й розділових знаків на письмі; — сполучників «і», «й», «та», «а», «але», «проте», «однак» тощо; — обох засобів водночас. Послуговуючись зрозумілими прикладами, Учитель послідовно пояснить, які розділові знаки і в який спосіб нам потрібно використовувати в кожному з випадків.