Ми й далі подорожуємо країною мови. Тривають наші відвідини царства прикметників, і Вчитель невтомно відкриває для нас надзвичайно цікаві відомості про цю частину мови. На минулому уроці ми повторили й закріпили основні відомості про властивості й ознаки прикметників. Дізналися, чому ми називаємо слова-ознаки саме прикметниками. Повторили, на які питання вони відповідають, і з’ясували, чому, ставлячи питання до прикметника, ми орієнтуємося на іменник, з яким він пов’язаний.

На сьогоднішньому уроці Вчитель розповість нам про слова, які описують належність комусь: особі або тварині. Такі прикметники називаються присвійними, оскільки підкреслюють присвоєння предмету, дають розуміння, кому він належить. Учитель розповість нам, на які питання відповідають ці прикметники й зверне нашу особливу увагу на правопис присвійних прикметників, які утворені від власних імен.

Цей урок вимагатиме від нас максимальної зосередженості й уваги, адже він насичений новою цікавою інформацією. Тому ми не будемо виконувати самостійних тренувальних вправ, натомість, послухаємо пояснення Вчителя й разберемо приклади всі разом, заручившись його допомогою.

Звісно ж, як і зазвичай, до нас завітають наші давні друзі-помічники. Яскраві ілюстрації та приязні персонажі прийдуть на допомогу у засвоєнні нового матеріалу й перетворять урок на цікаву гру.