Триває наша подорож країною мови для учнів п’ятих класів. На минулому уроці ми перейшли до вивчення матеріалу про частини мови. Разом з Учителем ми повторили й доповнили відомості про іменник. Учитель нагадав, що іменник — це самостійна частина мови, яка називає предмет, явище чи істоту. Загальне лексичне значення іменника — це значення предмета, тобто всього, до чого можна поставити питання «Що?» або «Хто?». Учитель пояснив, що іменник — це єдина частина мови, яка називає буквально все. Іменники можуть позначати, зокрема, назви абстрактних властивостей і ознак, дій і станів, ознаки і властивості, і навіть числові поняття. Разом ми згадали також основні граматичні категорії іменника.

На сьогоднішньому уроці ми повторимо й доповнимо відомості про прикметник. Учитель нагадає, що прикметник — це самостійна частина мови, що виражає ознаку предмета й до якої можна поставити питання «Який?», «Чий?». Разом ми перелічимо ознаки, що їх називають прикметники. Упродовж уроку Вчитель нагадає також основні морфологічні ознаки прикметника й особливості його зміни за родами, числами й відмінками.