Триває наша подорож країною мови для учнів п’ятих класів. На минулому уроці разом з Учителем ми повторили й доповнили відомості про корінь слова. Учитель нагадав, що корінь — це головна значуща частина слова, яка виражає основне значення слова та вказує на загальне значення всіх спільнокореневих слів. Також він пояснив, що звуковий склад кореня переважно не зазнає суттєвих змін під час словотворення чи формотворення, але треба пам’ятати, що корінь може змінювати своє звучання внаслідок чергування звуків. Торкнувся він також явища омонімії і пояснить, що часом корені не спільнокореневих слів, які виражають різне лексичне значення, можуть звучати однаково. Учитель розповів нам, як відрізняти спільнокореневі слова від слів з омонімічними коренями.

На сьогоднішньому уроці ми дослідимо спільнокореневі слова і форми слів. Учитель розповість, що спільнокореневими називають слова, які мають спільний корінь, але відрізняються за лексичним значенням. Натомість, форми слова — це відображення зміни одного й того самого слова за відмінками, числами, родами, особами тощо. Наприкінці уроку він пояснить, як відрізнити форми слова від спільнокореневих слів.