Триває наша подорож чарівною країною мови. Просто зараз ми гостюємо в царстві дієслів, і Вчитель щоразу невтомно відшукує для нас цікаву й корисну інформацію про його жителів.
На минулому уроці Учитель докладніше розповів нам про зміну дієслів за часами. Ми згадали, що дієслова можуть вказувати на дію, яка відбувалася чи відбулася колись, відбувається зараз, відбудеться чи буде відбуватися в майбутньому. Відповідно, у дієслів в українській мові є три основні часи: теперішній, минулий і майбутній. Учитель пояснив, що одне й те саме дієслово може вживатися в майбутньому, теперішньому та минулому часі, не змінюючи свого основного лексичного значення. Також він докладно зупинився на кожному з часів і надав вичерпний перелік питань, на які відповідають дієслова в тому чи іншому часі.
Сьогодні ж ми будемо досліджувати дієслова, що виражають завершену й незавершену дію. Учитель розповість, за якими ознаками можна визначити вид дієслова й докладно перелічіть питання для кожного з видів. Також ми дізнаємося, що в українській мові дієслова, що вказують на завершені й незавершені дії, здебільшого утворюють видові пари, оскільки мають тотожне лексичне значення. Наприкінці уроку Вчитель підіб’є підсумок і дасть нам завдання для самостійного опрацювання.
Цей урок точно обіцяє бути динамічним, насиченим і цікавим. Упродовж вивення нвої об’ємної теми ми постійно будемо потребувати допомоги Вчителя та його вірних друзів — яскравих ілюстрацій і привітних персонажів. І звісно ж, наші добрі провідники країною мови не залишать нас наодинці зі складним матеріалом. З такою потужною командою жодні нові виклики нам не страшні!