Ми продовжуємо захоплюючу подорож чарівною країною мови. Тривають наші відвідини царства дієслів, і Вчитель щоразу невтомно відшукує для нас цікаву й корисну інформацію про його жителів.
На минулому уроці ми дослідили дієслова, що виражають завершену й незавершену дію. Учитель розповів нам, за якими ознаками можна визначити вид дієслова й докладно перелічив питання для кожного з видів. Також ми дізналися, що в українській мові дієслова, що вказують на завершені й незавершені дії, здебільшого утворюють видові пари, оскільки мають тотожне лексичне значення.
Сьогодні ж Учитель познайомить нас із неозначеною формою дієслова. Ми дізнаємося, що неозначена форма є початковою формою дієслова. Учитель пояснить, що це — незмінна форма дієслова, яка не вказує ані на час, ані на особу, ані на число чи рід виконавців дії. Ми також з’ясуємо, на які питання відповідає дієслово в неозначеній формі, і яку воно має будову. Наприкінці уроку Вчитель підіб’є підсумок і дасть нам завдання для самостійного опрацювання.
Як і будь-який урок із вивчення нової теми, сьогоднішнє дослідження обіцяє бути динамічним і насиченим, проте і складним. Але, звісно ж, ми не залишимося без допомоги Вчителя та його вірних друзів — яскравих ілюстрацій і привітних персонажів. Як і зазвичай, наші добрі провідники країною мови не покинуть нас наодинці зі складним матеріалом. З такою потужною командою нудьгувати точно не доведеться!