Ми й далі мандруємо країною мови, і Вчитель невтомно відшукує для нас усе нові цікаві відомості про її жителів. На минулому уроці ми завершили відвідини царства займенників. Наостанок Учитель розповів нам про вживання займенників у нашому мовленні. Ми дізналися, що займенники вживаються для того, щоб уникнути повторення одних і тих самих слів у реченні, і що вони — незамінні помічники для зв’язку речень у межах тексту.
Та подорож триває, і сьогодні ми прибудемо до царства прислівників. У молодших курсах ми вже дізналися про слова, які виражають ознаку дії, стан предмета або ознаку якості і відповідають на питання «як?», «де?», «звідки?», «наскільки?», «якою мірою?» тощо. Учитель уже пояснював нам, що в реченнях ці слова здебільшого пов’язуються з дієсловами. За свою властивість бути «при слові» вони дістали назву «прислівники». Сьогодні разом з Учителем ми повторимо й доповнимо отримані раніше відомості про цю частину мови. Учитель приготував для нас напрочуд насичений і динамічний урок. Разом ми послухаємо теоретичний матеріал і детально розберемо приклади. За умови такого насиченого навчання, звісно, ми не можемо обійтися без добрих помічників. Як і зазвичай, наші провідники до нових знань будуть поруч. Привітні персонажі і яскраві ілюстрації допоможуть якнайкраще засвоїти новий матеріал і перетворять урок на захоплюючу гру! Що може бути цікавіше?