Ми й далі мандруємо країною мови, і Вчитель невтомно відшукує для нас усе нові цікаві відомості про її жителів. Саме от зараз тривають наші відвідини царства прислівників. На минулому уроці Учитель розповів нам про ступені порівняння прислівників. Ми дізналися, що так само, як і прикметники, прислівники називають ознаки. Тільки, на відміну від прикметників, прислівники описують ознаки дії, стану чи якості. Та однаково, деякі з прислівників можуть називати різні ступені певних ознак. Учитель пояснив нам, що є велика група прислівників, які називають якості, що можуть посилюватися. Якщо нам потрібно визначити найбільш виражену ознаку дії або стан з-поміж, здебільшого, схожих, на допомогу прийдуть ступені порівняння прислівників.

Та подорож триває, і сьогодні наш останній урок у цьому царстві. Разом з Учителем ми дослідимо близьке та протилежне значення прислівників. Як і будь-яка самостійна частина мови, прислівник також може мати пару, протилежну йому за значенням, і кілька близьких за значенням слів. Цей урок обіцяє бути цікавим і динамічним. Разом ми прослухаємо теоретичний матеріал, який Учитель підкріпить детальними і зрозумілими прикладами. Звісно, як і зазвичай, на допомогу в засвоєнні нових знань прийдуть веселі персонажі та яскраві ілюстрації. Ці вправні помічники Вчителя майстерно вміють перетворювати навчання на веселу й захоплюючу гру та ніколи не дають нам нудьгувати під час уроку! А що може бути кориснішим, ніж знання, що були засвоєні із задоволенням і цікавістю?