Наша подорож країною мови триває, і Вчитель, наче невтомний гід, відкриває для нас усе нові цікаві відомості про її жителей. На минулому уроці ми завершили візит до царства іменників і рушили далі. Учитель із нетерпінням чекає на можливість здійснити з нами подорож до царства прикметників — слів, що називають ознаки предметів, явищ тощо.

На сьогоднішньому уроці разом з Учителем ми повторимо й закріпимо основні відомості про прикметники, їхні властивості й ознаки. Вивчимо визначення прикметника й повторимо, на які питання відповідає ця частина мови. З’ясуємо, чому, ставлячи питання до прикметника, ми орієнтуємося на іменник, з яким він пов’язаний. І які саме ознаки ми можемо описати за допомогою прикметників.

Загалом, на сьогоднішньому уроці нам належить повторити дуже багато матеріалу, що його ми вивчили раніше. Й обов’язково доповнити свої знання новою цікавою інформацією. Тому, щоби не припускатися зайвих помилок і якнайкраще запам’ятати новий матеріал, ми не будемо виконувати самостійних вправ, натомість розберемо приклади разом з Учителем і під його наглядом. Ну і, звісно ж, пояснюючи новий матеріал, Учитель заручиться допомогою своїх вірних асистентів. Як і зазвичай, до нас завітають яскраві ілюстрації та привітні персонажі. Вони перетворять навчання на веселу гру й не дадуть нудьгувати під час уроку.