Триває наша подорож країною мови, і кожного дня ми відкриваємо для себе все нові й нові цікавинки про її жителів. Минулого разу ми завітали до царства прислівників. Учитель нагадав нам, що в молодших курсах ми вже знайомилися зі словами, які виражають ознаку дії, стан предмета або ознаку якості і відповідають на питання «як?», «де?», «звідки?», «наскільки?», «якою мірою?» тощо.

На минулому уроці разом з Учителем ми повторили й доповнили отримані раніше відомості про прислівники. Сьогодні ж Учитель розповість нам про ступені порівняння прислівників. Так само, як і прикметники, прислівники називають ознаки. А отже, деякі з прислівників можуть називати й різні ступені певних ознак. Є велика група прислівників, які називають якість, що може посилюватися. Якщо нам потрібно визначити найбільш виражену ознаку дії або стан з-поміж, здебільшого, схожих, на допомогу прийдуть ступені порівняння прислівників.

Цей урок буде насичений новою цікавою інформацією. Звісно, засвоювати її краще з допомогою Вчителя. Тому ми не будемо виконувати самостійних вправ, натомість, прослухаємо пояснення й разом з Учителем детально разберемо приклади. Це непросте завдання, яке потребуватиме від нас зосередженості й уваги. Але нам не доведеться нудьгувати, адже яскраві ілюстрації і привітні персонажі, як і зазвичай, допоможуть почуватися на уроці, наче під час захоплюючої гри! Що може бути цікавіше?