Наша подорож країною мови набирає обертів. Тривають відвідини царства іменників. На минулому уроці Вчитель розповів нам про близькі та протилежні за значенням іменники. Як і будь-яка інша самостійна частина мови, іменники мають синоніми й антоніми, тобто слова, близькі або протилежні за значенням. Ми дізналися, скільки антонімів та синонімів можна підібрати до іменника, чим відрізняються тематичні групи й синонімічні ряди та з’ясували, що іменники-синоніми та іменники-антоніми мають відповідати на одне й те саме питання.

На сьогоднішньому уроці ми повторимо й поглибимо вивчений раніше матеріал про власні й закальні назви. Учитель розповість докладніше, які є групи власних назв, як вони співвідносяться із загальними назвами, та який правопис цих іменників. Упродовж уроку нам належить повторити й засвоїти надзвичайно насичений і багатий матеріал. Щоби не припускатися зайвих помилок і краще запам’ятати нову інформацію, ми не будемо виконувати самостійних вправ, а послухаємо пояснення Вчителя й розберемо приклади під його наглядом і з його допомогою.

Ну і, звісно ж, пояснюючи новий матеріал, Учитель заручиться допомогою своїх вірних асистентів. До нас завітають веселі персонажі та яскраві ілюстрації. Уперед, подорож країною мови триває!